Terugblik op 2019/vooruitblik op 2020

Welkom Forums Forum Zeddnet Community Levenswandel Terugblik op 2019/vooruitblik op 2020

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      beuk
      Bijdrager

Hoe was voor jullie het jaar verlopen? En wat verwacht je van het nieuwe jaar? En heb je voornemens?

Voor mij was het afgelopen jaar matig, zoals wel vaker. Nu was het probleem vooral last van de buurt, en warmte in de zomer. En nog steeds dat ik me vaak niet serieus voel genomen.
      Het positieve was wel dat het zelf koken en eten vaak weer lekker was, en het slapen.
      En het ging financieel wat beter.
      Volgend jaar zijn er weer wat leuke activiteiten (meetings etc.) waar ik me op verheug.
      Ik hoop eind van het jaar 50 te worden, en dat wil ik speciaal vieren.
      En mijn contract voor beschermd wonen (bw) loopt af, dus sta ik voor de keus om het te verlengen, of nog wat zelfstandiger (bzw) te gaan wonen, en het is nog niet zeker of ik dat op deze plek doe of dat ik ergens anders ga wonen

beuk
      Bijdrager

Up

Coverl@dy2
      Bijdrager

Begin januari 2019 ging het niet zo goed met me …. eind januari verbeterde dat, in maart ging ik voor het eerst een huis bezichtigen. Heel bijzonder, want dat was het appartement waar mijn oma 10 jaar gewoond heeft ….. Het huis was niet helemal meer zoals ik het me herinnerde, daarom nam ik het niet.
      Er kwamen meer bezichtigingen tot ik het huis had gevonden waar ik nu woon. Sleutel gekregen begin juni, 21 juni, op de langste dag van het jaar verhuisd.
      Kort daarna heb ik mijn relatie verbroken, toch 8 jaar samen gehad. Het was tijd om alleen verder te gan.
      Rondom de verhuizing wat nieuwe mensen leren kennen, veel aanlop gehad omdat ik veel heb weggegeven.
      Zaterdag woonde ik hier een half jaar, het begint nu veel meer “thuis” te worden.
      Begin juli had ik diab.II halfjaarcontrole, die ging heel goed. Kreeg als vooruitzicht dat ik misschien einde van de maand van de medicatie af mag. Ben in vergelijking met 2 jaar geleden 20 kilo kwijt.
      Ik woon op de goede plek op het goede moment met goede mensen om me heen. Qua energie klopt het allemaal.
      Andere hoogtepunten: dochter ging trouwen, kreeg vast contract op haar werk, heeft haar rijbewijs gehaald en gelijk ook een auto gekocht.
      We hebben dus allebei een topjaar achter de rug.

Wat 2020 gaat brengen? Ik hoop voortzetting van al dat positieve, meer nieuwe mensen leren kennen, huis verder afwerken, lekker bezig zijn met hobbies. Veel minder stress hebben dan in oude woning, dat begon al vrij snel na de verhuizing. Er zijn nu nauwelijks stress-dingen meer, hopelijk blijft dat zo ……

Het wordt vast wel een mooi jaar …..dubbele getallen, wie weet wat dat brengt 🙂

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.