Reageer op: Wat vind je van Zeddnet?

Welkom Forums Wat vind je van Zeddnet? Reageer op: Wat vind je van Zeddnet?

Anoniem
Inactief

[quote quote=4781]@erwin en Sprite,
Het weer werkend krijgen van de oude site is helaas niet iets wat ‘veel sneller’ en ‘simpeler’ zou kunnen gaan, dit zou veel tijd gaan kosten. En een probleem met financiën is er ook niet. Bedankt voor alle suggesties.

We speelden al langer met de gedachte om over te gaan op iets anders.
Er waren regelmatig meldingen over traagheid, die zowel met de site als met de chat te maken hadden.
En daarnaast waren er nog wat andere redenen, waarom we erover dachten de site te moderniseren.

Toen de site uitviel stonden we voor een keuze: veel tijd stoppen in de oude site, of de tijd stoppen in iets nieuws, met meer mogelijkheden en waardoor een aantal van de knelpunten van de oude site direct opgelost zouden zijn.
Iedere keuze kost echter tijd, dat is helaas niet anders.
En werken met standaard software heeft inderdaad nadelen, maar ook voordelen. (dit begint een beetje op een tekst van Johan Cruijff te lijken 😉 )

We zijn bezig met het verhelpen van een aantal knelpunten, zoals elders op het forum is vermeld, waaronder het sneller kunnen bereiken van de profielen via rechtstreeks doorklikken en het vervangen van de mailfunctie.
Aan de hand van de resultaten daarvan kijken we verder.

[/quote]
Admin_Regenboog,
Bedankt voor de aanvullende reactie. Ik weet/zie dat hier al heel veel uur in zit en dan is terug gaan alleen daarom al geen optie meer lijkt me. Dat de oude site zo traag was zou voor een groot deel aan de PHP versie hebben gelegen die nu met 7 vele malen hoger zou zijn geweest. Maar dit is de situatie nu. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden en dat mensen zich snel weer kunnen registreren zodat Zeddnet blijft vernieuwen en niet nog verder achteruitgaat. Dat lijkt mij persoonlijk de hoogste prioriteit op dit moment. Nogmaals bedankt en succes!!