Reageer op: Dagboek van Coverlady

Welkom Forums Dagboek van Coverlady Reageer op: Dagboek van Coverlady

Coverl@dy2
Bijdrager

Hè, bah, vanmddag moest er weer een poes inslapen …..één van de liefste poezen die we hadden …..ik weet niet hoe oud ze mocht worden …..ze was helaas niet meer te redden, ze had tumoren in haar buik …..Er zijn een paar collega’s flink stuk van ….
En nog een bah, maar dan één met goede afloop, een oude poezendame van een collega was al een paar dagen ziekjes, is vanmiddag naar de dierenarts geweest …..gelukkig had zij, net als Lulu, een zware verkoudheid …..ze kunnen elkaar niet hebben aangestoken, want waren eigen katten en wij komen niet bij elkaar over de vloer …..omdat dit poezenmeisje ook al oud is, ze is 18, was haar baar baasje erg bezorgd …..binnenkort verwacht ik van hem wel weer een berichtje dat zijn kat is opgeknapt …..

Mensennieuws: buuf stond weer aan de deur: “ik heb buurman Klaas al gehaald hoor” …..dat is buren-code-taal voor: mag hij weer via jouw balkon over het schot om mijn deur van binnen open te doen ?? Ik heb buuf aangeraden om knippen op de deur te laten zetten. Vorige bewoonster van dat appartement had ze er af gehaald en veiligheidssloten op de deur laten zetten …..die had ze meegenomen met verhuizing. Had dat beter ter overname kunnen aanbieden …..Ik heb buurman Klaas maar weer even door mijn huis laten lopen, die stond zo op het balkon en kijkt nergens naar …….

Mensennieuws: zakken voor een examen is nooit leuk, maar dit was een pittig examen en de helft van de groep deelnemers was gezakt …..dat maakt het een schrale troost, als je zakt, dan maar goed en met meer personen …..Een volgende keer beter …..