Reageer op: Dagboek van Coverlady

Welkom Forums Dagboek van Coverlady Reageer op: Dagboek van Coverlady

Coverl@dy2
Bijdrager

Heb weer een leuke middag gehad bij de kattenopvang …….. we waren met 2 man en 4 vrouw, de ene man had geen aansluiting qua leeftijd (nog geen 20) en de andere man
(begin 60) had een afspraak met 2 mensen die van ver kwamen ….

Vier vrouw sterk dus, we hebben weer smakelijk gelachen …..maar het ging ook over verdrietige dingen: wanneer weet je dat je je kat moet laten inslapen? Beslsis je dat zelf of beslist de dierenarts ……Er werd nog naar Lulu gevraagd, gelukkig kon ik zeggen dat het een stuk beter met haar gaat …..

Ik mocht knuffelen in een kamer waar ik het voorjaar- en zomerseizoen pas/al 2x geweest ben ……heb hele mooie foto’s gemaakt (dat mag zo lang je ze niet op internet zet) .
Het is op de zondag heel wisselend qua aantal knuffelaars …..de kamer waar ik nu was, heeft wel een vaste knuffelaar, maar die komt vaker niet dan wel ……dat ze nu niet kwam vond ik natuurlijk helemaal prima …..

Eenmaal weer thuis Lulu en Esmee laten ruiken waar ik was geweest ….Esmee was niet zo enthousiast, Lulu weer wel, mijn hand kreeg een ferme kopstoot ……..

Pauze was heerlijk buiiten, in de zon, uit de wind …..omdat tuinset aan de warme kant van het gebouw staat, kan dat lang aan …..het is niet te hopen dat dit de laatste mooie buiten-dag is ……