Reageer op: Het handwerk

Welkom Forums Het handwerk Reageer op: Het handwerk

Coverl@dy2
Bijdrager

@ Pientje: hard genoeg zoeken op het www levert dan toch wel wat op …..Ik vind het mooie kleuren, ik noem dat altijd herfst-kleuren. Met die kleuren heb je gelijk de kleuren van mijn huis te pakken, met paars als accent …..
Ik ga mijn bolletjes wolletjes niet in zicht opbergen, ze moeten juist achter deurtjes of in laden …..

De benen van mevr. Konijn zij bij lijf verbonden, was wel even heel goed tellen, uithalen, draden in de gaten houden …..voordat ik met de verkeerde draad zou gaan haken …. voor de haak-gekken: 15v vanaf laatste v van been 1. Dan 6 lossen, waarna
weer verder met 15v op been 2, vervolgens nog 6 lossen. Dan heb je 42 vasten en zijn de benen aan elkaar gewerkt …..Het heeft me ca. een uurtje gekost om op het totaal van 42 steken te komen, binnen 5 toeren na verbinden van benen …..er komt nog een jurkje overheen …..vlgs mij is er niemand die steken komt tellen onder het jurkje van mevr. Konijn …..het is naar tevredenheid van mijn kunnen/niet kunnen, ik wil niet bij ieder haakding bij hulp aankomen met “help, ik kan niet verder” ….bovendien heeft ze nu vakantie, laat haar maar lekker haar eigen dingen doen, dat heeft ze hard nodig …..dan kan ze over 4 weken wel even mevr. Konijn inspecteren!!