Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

De medicatie voor Lulu doet het goed, ik zag haar vanaf de eerste toediening beter worden …..inmiddels is ze ca. 80% van voor haar zware verkoudheid …..de rest trekt nog wel bij …..
Zo niet, dan is het ook geen ramp, ze is tenslotte een poezendame op leeftijd …..
Dat de medicate aanslaat geeft mij ook een beter gevoel, ze leeft al een tijdje in reservetijd ……

Gisteren had ik een leuk groepje poezeltjes om te knuffelen …..2 rode broertjes, geen forse knapen maar leuke jonge katten (3 jaar oud) ….. 2 donkere Cypers die ook graag geknuffeld en geborsteld wilden worden …..
Verder nog een poesje dat heel schuchter achter haar mandje in de kooi bleef zitten, ik had wel ogen-contact met haar, praatte met zachte stem …..het was jammer dat er na de pauze 2 nieuwe gasten kwamen, die alleen maar gromden en bliezen …..schuchtere poesje dook weer achter haar mandje ….
Wanneer katten gebracht worden voor hun verblijf, is het nog een knuffel van baasje/vrouwtje en dan hup, de kooi in …..ze hebben wel wat tijd nodig om te wennen, als ze rustig in hun kooi liggen/lopen en niet meer reageren op de andere loslopers, wordt geprobeerd of ze zelf ook los kunnen lopen …..
Vaak zie ik bij een volgend bezoek dat die gekooide katten loslopen, dan zijn het heel andere dieren …..
Het was gisteren in de koffiepauze volle bak, 10 vrouw & 2 man aan tafel …..de mannen vluchtten al snel naar buiten …..daar staat een tuinhuisje met een luifel …..lijkt me niet heel fijn zo, maar ja, dan moet er gerookt worden dus nemen ze de regen en wind maar op de koop toe …..De verhalen aan tafel vind ik leuk, ik zeg zelf niet zo veel maar luister …..2-3-4 verhaal-lijnen door elkaar kan ik nog wel ontwarren ook 🙂 …… zo heb ik ook nog een beetje sociaal leven ……