Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Heb net even beter kennisgemaakt met de kater van buuf (niet de buuf van 93) …..
Ik had hem al eens in handen, vorige week, toen was hij van slag en ik vol energie omdat ik hem moest vangen in drukte van mensen …..
Nu lag hij op tafel toen ik binnen kwam, zo van “ik ben hier de koning” …..er stond een flinke mand op de stoel bij tafel, hij heeft een echte doos (onweerstaanbaar voor sommige katten, deze doos was nog puntgaaf) …..hij gaat goed op de kattenbak, eet lekker van alles …… ik kreeg bij eerste benadering gelijk een lik over mijn hand, ik mag blijven van deze kater 🙂
Hij is pikzwart, weegt een ruime 7 kilo, is 11 jaar oud …..Alles klopt bij hem, ik ben blij dat buuf wel tevreden is met deze kat …..hij komt niet op schoot, maar wel heel dicht bij haar zitten, met pootje op schouder of op wang …..als hij dat te bieden heeft vind ik dat al heel mooi, buuf vond het jammer dat hij niet op schoot kwam ….heb maar even gezegd dat ze moet kijken naar wat ze wel krijgt …..
En mocht beestje ooit eens naar binnen lopen bij me, als dat zo uitkomt, zal ik hem niet wegjagen …..dat laat ik wel aan Lulu en Esmee over 🙂