Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Dank je wel, Neliz. Het begint een klein beetje te wennen, geen fluitconcert meer als ik thuiskom, of als ik ’s morgens bed uit kom …..of het met al zijn 20 gram proberen boven het geluid van de stofzuiger uit te komen ……

Ben vanmiddag weer naar kattenknuff geweest, het was weer een heerlijke middag …..
Alle katten van de afgelopen 2 weken waren er nog, zie je ze regelmatig dan hoef je ook niet steeds op de kaartjes te kijken wie het zijn …… Ik werd blij begroet door poesje M., door 2 van de 3 roofdieren, door een donkere cyper en door 2 hele grote langharige katers ………
Mijn favo van die 2 langharige vertrouwde me nu zo dat ik een deel van zijn buik kon borstelen …..ik heb ‘m niet op schoot gehad, maar hij kwam wel met poot naar mijn gezicht, een soort knuffel is dat ……heel voorzichtig, maar wel heel lief ……
De andere langharige was ook een beetje bijgedraaid, hij liet me toe in zijn 1 meter aura, ik mocht zelfs zijn oor voorzichtig aaien …..
Tijdens de pauze hadden we het over katten die muizen vangen …..als mannelijke knuffelcollega P. er is, nemen de gepsrekken altijd bijzondere wendingen ……….
Heb weer genoten van de verhalen en de interactie tussen de collega-knuffelaars …..