Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Kanaries en katten …..begint allebei met k-a maar daar houdt de vergelijking op ……Een bolletje veertjes van 20 gram, of een Maine coon kater die richting 10 kg gaat ……..

Vanmiddag heb ik me weer bezig gehouden met de bontjasjes …..er waren veel lieve
poezeltjes, een paar verlegen collega’s en een paar knuffelkonten …… en één brok chagerijn …..een kwaaie zwarte …..ik mocht van hem niet naar buiten …..hij stond er oorverdovend bij te krijsen …..gelukkig waren de andere poezenbeesten wel lief …….ik heb beheer voorgesteld om eens bij kwaaie kat te kijken, maar dat kwam terug met “weet je het zeker?” …..bij mij vroeg ie om aanitjes …… Gelukkig hoefde ik het spul niet te voeren en was ik er alleen voor het knuffelen …..
Eén van de heren die ik woensdag borstelde, kwam nu meteen weer op me af …..begon meteen om mijn benen te strijken en keek al met een verliefde blik naar me ……
Beautycase gepakt en maar begonnen met borstelen, maar beestje wel duidelijk gemaakt dat er meer waren die aandacht en knuffels nodig hadden …..
Ik heb genoten, de beestjes ook, de koffiepauze was ook weer gezellig …..Ik ben niet eens heel moe, tenminste niet van het kattenclubje …..boodschappen doen daarna was wel weer teveel van het goede, maar beter zo in één keer van huis weg, dan per dag twee keer onderweg …..