Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Dank je wel, Sneeuwwitje …..Het is raar stil in huis, Lulu liep naar de kooi en miauwde, als een laatste groet ….Esmee heeft het nog niet gemerkt dat Pico er niet
meer is.

Ik wacht nog even om naar buuf te gaan (ik had Pico van haar overgenomen) ….ik had beloofd om het te zeggen als Pico naar de vogeltjeshemel zou gaan ……

Het lijkt net alsof het zo geregisseerd is van boven …..buuf en haar achterkleindochter hebben woensdag Pico nog gezien, kleine meid ging haar moeder ook nog halen …..

Pico is wel het oudst geworden van al mijn kanaries …..
Ik begon met Birdy in 2009 (overgenomen van vriend uit Zld, toen kwam Tweety, daarna
Mara en George …. toen Mara overleed kwam er nog een popje, in de kooi naast George….popje overleed eerder dan George …..toen George er niet meer was, had ik aan buuf gevraagd of zij nog een nieuw tehuis zocht voor haar kanarie Pietje …..
Ze vond het fijn dat ik er om kwam want voor haar werd het verschonen ook te zwaar …..op dat moment was ze 89 of 90, niet zo raar om dan verschonen van geliefd huisdiet te zwaar te vinden …..ik kreeg Pietje meteen mee en had hem ook al gelijk omgedoopt tot Pico …..

Birdy was geel, net als Tweety en George, Mara en Pico waren allebei oranje/bruin, dat vind ik het mooiste verenpakje voor kanaries …..popje op wiens naam ik even niet kan komen was neon oranje toen ik haar bij tuincentrum haalde …..

Heb er ook nog wel eens over gedacht om kanaries te gaan fokken, maar met 2 katten en een klein appartement heb ik dat maar uit mijn hoofd gezet …..