Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Natuurlijk klinkt zo’n fluitende kanarie prachtig, maar hij moet ook verschoond worden en netjes verzorgd …..vooral het verschonen werd me te zwaar, laatste tijd heeft hulp me geholpen met de verschoning …….

Heb zelfs nog bedacht om andere kleine vogels te nemen, parkieten dan …..maar die fluiten en tjirpen de hele dag, wsch kan ik dat niet hebben met mijn gevoeligheid voor
geluid(en) ……

En nog een ander huisdier, daar moet ik ook maar niet aan beginnen, ik heb mijn handen al vol aan Lulu en Esmee …..Ik heb vaak het advies gehad: dan neem je een hondje, daarmee moet je gaan wandelen …..ten eerste ben ik geen hondenmens, ten tweede doet iedere stap die ik zet pijn …..wanneer je een hond een plezier wil doen moet je dagelijks een lange wandeling maken en dan nog 3x een kort loopje …..gaat hem ook niet worden, de haren van de meeste honden gaan recht overeind staan wanneer ik in de buurt kom …..(en dat is wederkerig, ik kan maar weinig honden hebben) ….
Dan was erook nog een lolbroek die me een schildpad aanraadde, dat was een sloom beest dus kon ik hem/haar ook sloom verschonen …….
En voor een konijn moet je een buiten-ren kunnen hebben, dat kan niet op mijn balkonnetje van 3 m2 …..