Reageer op: Huisdieren

Welkom Forums Huisdieren Reageer op: Huisdieren

Coverl@dy2
Bijdrager

Ik sprak gisteravond mijn goede vriend A., die had altijd een kat …..opeens had hij er een hond bij, maar dat ging niet goed ….het ging om een grote witte herder, die mijn zus ook heeft …..lichamelijke gesteldheid van A. was te zwak om zo’n grote hond de baas te kunnen zijn, dus hond weer terug naar asiel, zoals bij ophalen al besproken was ….
A. vertelde gisteravond dat hij na witte herder nog 2 konijnen heeft opgevangen, helaas moest hij er één vanwege mixomatose laten inslapen …..het andere konijn heeft hij nog, daar gaat het heel goed mee …..dit konijn was een impulsaankoop van ouders die voor hun dochter van 5 zwichtten tijdens bezoek aan tuincentrum ….beestje was 3 maanden helemaal “da bomb” ….daarna hoorde A. er niets meer over ….. toen het ter sprake kwam heeft hij aangeboden om nog verder voor konijn te zorgen, hij heeft er
wel plezier in …..en geniet dus ook van de manier waarop konijn op hem reageert …. zijn kat is een binnenkat, ik denk dat kat niet eens weet dat er buiten een konijn in hok met ren staat …..toen A. nog schoolkind was (zo’n 60 jaar geleden) ging hij altijd bij zijn oom kijken, die Vlaamse reuzen fokte ….hij heeft heel wat geleerd van oom, en van de konijnen …..als je bij A. terechtkomt als huisdier heb je het goed …..