Reageer op: Het handwerk

Welkom Forums Het handwerk Reageer op: Het handwerk

Coverl@dy2
Bijdrager

Net ruim anderhalf uur gebeld met goede vriend AB uit Zld. Had hem al een tijd niet meer gehoord, hij zat in een bubbel van kwaal op kwaal, eigenlijk net zoals ik van kwaal naar kwaal hobbel, alleen was het bij hem allemaal veel heftiger ….Hij heeft er ook last van dat iedereen om hem heen wegvalt, waardoor hij misschien ook wel weer
bij mij uitkwam …..een jonge blom van 55 (hij is begin 70) ….
Het was wel fijn om herkenning te vinden, hij wilde zijn ei kwijt …..ik weet niet of we elkaar nog eens zullen zien, hij woont nog verder weg dan mijn dochter …..ik zou er wel heen kunnen met de trein maar het laatste stuk moet ook te doen zijn, ik weet niet eens of er bij hem in het dorp een bus rijdt …..Hij kan ook niet meer hierheen komen, de reis duurt te lang (hij mag tijdelijk niet meer autorijden) …..en met het o.v. is het weer een kostenplaatje …..
Gelukkig hebben we allebei poesvolk om ons gezelschap te houden en de telefoon om
op de hoogte te blijven van wel en wee …… hij is binnenkort jarig, ik zal kijken of ik een leuke kaart kan vinden …..heb hem eens voor de gek gehouden met een kaart, die niet door de brievenbus ging …..die moest hij als pakketje ophalen ….
ik hoop dat ik weer zoiets kan vinden ….
Nu tijd om lappie uit te zetten en om richting dekbed te gaan, Lulu en Esmee lopen al om me heen om me te wijzen waar hun bed staat …..