Reageer op: Het handwerk

Welkom Forums Het handwerk Reageer op: Het handwerk

Coverl@dy2
Bijdrager

Valkuilen, wie heeft ze niet ???

Eén valkuil van mij is dat ik soms geen maat kan houden …..(o.a. dit topic/veelposter), haken is er ook zo één ….alle onderdelen van hondje zijn nu af,
ik ging kijken hoe ik ze het beste aan elkaar kon zetten, maar toen ik het niet zag
(is niet vreemd na hele dag garen onder de ogen) heb ik het maar weggelegd. Morgen weer een dag …..alles wat ik nu wel zou vastzetten had ik dan morgen weer moeten uithalen
omdat ik niet tevreden zou zijn ……

Ander projectje is een pandabeertje, heb koppie nu bijna af, was gisteravond begonnen aan de ogen, met donker paars …..dat werkt dus niet ’s avonds, dus ook maar opzij gelegd …..ik kon niet verder met de rest omdat koppie en romp uit één stuk worden gehaakt …..

En dan word ik toch weer onrustig, wat zal ik nu weer gaan haken???? Wat op FB helemaal “hip” is, zijn de dromenvangers …..zo jaren 70 …..net als de wit kanten gordijntjes ……daar heb ik geen zin in, ik wil niet zo’n enorm kudde-dier zijn qua haken …..Een paar maanden geleden was het planned pooling haken, patroon haken met verloopgaren, heel veel telwerk …..daar heb ik niet aan meegedaan, want voordat ik zoiets snap is die rage alweer over …..nu zie je niemand meer die dat doet …..
tassen omhaken was er ook zo ééntje, nu zie je het niet meer ……net als freeform haken, haken zonder patroon …..dat komt ook nog maar af en toe voorbij …..
Wat ik eigenlijk doe is een pijltje gooien met een blinddoek voor, ik weet eigenlijk bijna nooit wat mijn volgende haakding zal worden ………..