Reageer op: Het handwerk

Welkom Forums Het handwerk Reageer op: Het handwerk

Coverl@dy2
Bijdrager

:dansendebanaansmiley:

1 oor van hondje is af ….. dit hoeft niet opgevuld te worden, het garen zou zachtjes naar beneden moeten vallen ….. maar bij CL met haar idioot strakke haken, blijft het oor gewoon zoals het in vorm is gebracht …..
Moest minderen van 30 vasten naar 12 vasten, heb het maar even via een proef-toer gedaan: basis 30 stokjes, gedaan wat er in het patroon stond, en zowaar, het aantal
steken op het einde klopte ….maar om het nog mooier te maken doe ik oor nr. 2 met
één vaste meer in de laatste toer, zo kan ik de laatste vaste wat mooier laten zijn …..

Naar mijn mening is het oor te groot voor de rest van het hondje, het zal wel kloppen want het hoofd is ook groter dan het lijf …..misschien is dat wel amigurumi-eigen,
ik doe wel braaf wat er in het patroon staat (op een kleine aanpassing na dan) …..

Nog te haken:
– 1 oor
– voorpoten
– achterpoten

Eén oor is klaar, voor de afwisseling pak ik nu even een voor- of achterpoot …..
Ik wil het hele beestje vrijdag af hebben maar weet niet of dat gaat lukken …..er werd al aangegeven dat het patroon in een aantal dagen te haken is ………ik kan straks geen gehaakt hondje meer zien :-))