Reageer op: Dagboek van Coverlady

Welkom Forums Dagboek van Coverlady Reageer op: Dagboek van Coverlady

Coverl@dy2
Bijdrager

Gisteren was mijn favo tante 86 geworden …..ze zou het niet vieren maar ik heb het idee dat er wel wat mensen zouden langskomen …..vanavond maar even bellen, dan merk ik wel of ze moe is ……ik wil haar graag nog een keer zien, ze kan drukte eigenlijk niet meer hebben maar één op één kan nog wel …..ze is fragiel, mankeert alles wat je op die leeftijd kunt mankeren, maar haar koppie is nog goed ….al vervalt ze wel in herhalingen, dat viel me laatst al op, maar ja, wanneer je zelf niets meer meemaakt en je alleen aan tafel zit te roken ……. maargoed, het leven dat ze gehad heeft is vol, vol met mensen en ervaringen, zelf twee kinderen gehad en uit tweede huwelijk ook nog 2 stiefzoons, die allemaal ook weer kinderen en kleinkinderen hebben …..dat deel had mijn moeder niet, de zoons van zus en mijn dochter waren daar 5 jaar geleden nog te jong voor …..
Ik weet wel dat ik tante heel erg zal missen als ze er niet meer is, we begrijpen elkaar goed, haar eigen dochter en zoon begrijpen haar minder goed ……..
Geef ik haar hier mijn “kus van de dag” ……..een dikke smakkerd voor mijn favo tante ……….