Reageer op: Wat heb je vandaag gedaan?

Welkom Forums Wat heb je vandaag gedaan? Reageer op: Wat heb je vandaag gedaan?

Coverl@dy2
Bijdrager

Rood haar, uit een tubetje …..al sinds 1992 ….de eerste keer was ik nog meer oranje dan Bassie ….de kapper heeft het er uit gekregen en vond dat ik eerst naar bruin moest, als het binnen een week niet beviel mocht het er weer uit en naar de rood-tint die ik wilde ….. Ik stond binnen 3 dagen weer op zijn stoep …..
Allerlei rood-tinten en paars-tinten passeerden de revue ….nu, na 25 jaar tubetjes,
conditioners en haarmaskers, besloten dat ik mijn eigen kleur wil laten doorkomen ….
dat is al aardig op weg, met 2x knippen is het rood er volgens mij wel uit …..
Dan moet ik bepalen wat ik wil, ik wil al heel lang een keer groen haar hebben ….. geen neon groen, maar zo’n mooie, diepe tint ….. of nog een keer knallen met paars, echt paars dus, geen aubergine …..of toch maar doorzetten met grijs???
Mijn eigen kleur lijkt trouwens meer de witte kant op te gaan, dat zie ik niet zo graag. Grijs is bij mij echt grijs, zilvergrijs of een donkerdere grijs-tint …..
Dat weet ik nog niet …..Ik wil kijken hoe het bevalt met eigen kleur, ik krijg nl. van iedereen die mij ziet, te horen dat mijn eigen kleur me mooier staat dan het rood/paars dat ik zo lang heb gehad …………
Tja, omdat ik verder niet zoveel om handen heb, heb ik tijd zat om na te denken over
de diepere gronden van mijn leventje …… 🙂