Reageer op: Het handwerk

Welkom Forums Het handwerk Reageer op: Het handwerk

Coverl@dy2
Bijdrager

Ik haak vanaf november 2012 ….heb in de jaren heel veel knuffels, gebakjes, mandala’s en een aantal sjaals gehaakt …..bij de knuffels o.a. een Nijntje, nog een konijn, een zeehondje, knuffeldoekjes voor baby’s, een girafje, 4 Pok√©mon w.o. Pikachu (is mooi gelukt), 2 hondjes, GrumpyCat, een koe…. maar nog nooit een olifant(je) . . . . terwijl ik wel iets heb met olifanten ….daarom ging ik gisteren op zoek naar een handzaam formaat olifant, niet zo’n groot ding als de koe van afgelopen maand …..
Heb kleine olifant gevonden, hoofd is af, ben nu aan een oor bezig. Lastig, want ovaal, patroon lastig geschreven ….. dan moet ik het tekenen en tig keer doorlezen voordat het goed gaat …..Deze kleine olifant stond als knalroze op de website, ik maak haar in lila …..de slurf wordt weer priegelwerk met max. 6 vasten in het rond in de begin-toeren …..dat loopt later wel uit …..ik heb ervoor gekozen om het lastige werk het eerst te doen, tegen de tijd dat ik geen olifant meer kan zien, hoef ik geen telwerk meer te doen …..