Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Welkom Forums Dagboeken en blogs ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Coverl@dy2
Bijdrager

Zoooooowwwww, wat kilometers gemaakt met de Canta …… ben langs 3 woningen gekomen waar ik gewoond heb, had de route niet zo bedacht …..het deed me niet veel meer omdat alles in die omgevingen veraderd is …..

Ik moest naar het stadscentrum, besloot met een omweggetje te gaan omdat dat rustiger zou zijn ……helemaal verkeerd gedacht: voor de spoortunnel stond het verkeer al vast…..direct na de spoortunnel is een rotonde, die moet je nemen om in het centrum te komen …..ik heb gelaveerd tussen fietspad/weg rijden, waar het kon op het fietspad …..er lag ook nog wat open, wist ik ook niet ……

Maar: mijn trouwjurk is weggebracht, ik hoop dat degene die hem krijgt hem met veel plezier zal dragen. Het haarwerkje en het tasje heb ik wel zelf gehouden, dat moet je smaak zijn en ik wil toch ook nog iets koesteren als herinnering aan mijn trouwdag……

Heenroute verliep lastig, ik dacht: neem de terugroute de Friesebrug ……ook weer muurvast, maar omdat ik pcies weet hoe die loopt kon ik ook weer laveren tussen fietspad en weg …..Voor vandaag heb ik wel weer genoeg gereden, de rest van de dag doe ik het kalm aan ……

Nu aan een glas vers geperste sinaasappelsap …..mjammie ……