Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Welkom Forums Dagboeken en blogs ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Coverl@dy2
Bijdrager

Dank je, Habets, dat zal ik in gedachten houden. De kans bestaat wel dat de jurk wordt afgekeurd, hij is tenslotte wel 30 jaar oud (maar slechts 1x gedragen).

Zo lief, ik vond net op mijn deurmat een kaartje. Verrassing want het is geen feestdag en ik ben ook niet jarig.
Maar mijn lieve buuf van 94 dacht van wel, ze had een mooie kaart voor me gemaakt. Ik ga vanavond of morgenmiddag wel even bij haar langs, moet nog wel even gebak halen.
Want bij zo’n lieve kaart hoort dat wel …. Mocht ze vanavond niet open doen, dan weet ik dat ze haar gehoorapparaat niet meer in heeft. Sprak haar afgelopen week nog, ging ook over leeftijden. Ze was trots, haar huisarts vindt haar voor haar leeftijd goed. Buuf vroeg hoe oud ik was, we kregen het over kwalen en kwaaltjes. Zij heeft het gehoorapparaat en een oog-operatie voor staar gehad, en ze loopt moeilijk, maar ja, met 94 mag dat. Ze vond het erg voor mij dat ik al mijn kwalen/kwaaltjes een ronde te vroeg kreeg …..