Reageer op: Stel een vraag

Welkom Forums Forum Zeddnet Community Kletsen en gezelligheid Stel een vraag Reageer op: Stel een vraag

Coverl@dy2
Bijdrager

Waarmaken is idd een zware lading ……….welke droom/wens wil je nog vervullen kan ik met een tandje minder wel beantwoorden: ik wil naaar Frans Vlaanderen, Nord Pas
de Calais, om met eigen ogen de streek te zien waar de voorouders van moeder vandaan kwamen …………daarvoor heb ik iemand nodig die geen hekel heeft aan auto rijden
en die er tijd voor wil maken ……………

Tijdens vakantie naar TunesiĆ« (30 jaar geleden) een tochtje op een kameel gemaakt. Ik wilde eerst niet mee maar vond het ook niet fijn om alleen achter te blijven zonder idee wanneer de anderen weer terug zouden zijn. Een gemene kameel, die er was overgebleven bij het uitkiezen door de anderen, werd mijn rijdier ……….
Kamelentochtje dus, en nog een “eng” ding: in de pauze van de kamelen rijtoer
een watervalletje in een oase bekeken……we moesten over een richeltje van amper 20 cm lopen……was niet fijn, heb het toch gered (dat zal wel veilig geweest zijn want anders werd zoiets wsch niet in de excursie opgenomen)

Goed, lang verhaal dus, met als vraag:
wat was het “engste” wat jij in een vakantie hebt meegemaakt (tsunami’s, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en lawines uitgesloten) ????