Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Welkom Forums Dagboeken en blogs ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II Reageer op: ARCHIEF Dagboek van Coverlady, deel II

Coverl@dy2
Bijdrager

Ben de warmte van gisteren goed doorgekomen, met een lange siƫsta en alleen het nodige doen en focus op de lange kous, ging het goed.

Er is in mijn omgeving kort geleden iemand weduwe geworde. Nu ligt ze zelf op sterven,
er is een hoop gedoe omheen. Als het goed is mag ze morgen uit het ziekenhuis, om daar haar laatste tijd door te brengen. Hoe lang het gaat duren is lastig in te schatten, misschien krijgt ze nog een kleine opleving …..

Hoe ik over deze situatie denk? Je moet iemand van tegen de 90 niet krampachtig hier willen vasthouden. Het houdt een keer op, toch? Betreffende mevrouw heeft nierproblemen, en zou, wanneer ze sterk genoeg werd, aan de nierdialyse moeten. Dat vind ik de verkeerde kant op denken, maar ja, ik ben een leek, heb geen medische
kennis …..

Ik hoop dat ze thuis mag heengaan, temidden van haar kinderen en schoonkinderen, dat er nog afscheid kan worden genomen . . . . en dan is er in die familie weer een grote lege plek . . . .