Reageer op: Wat heb je vandaag gedaan?

Welkom Forums Forum Zeddnet Community Levenswandel Wat heb je vandaag gedaan? Reageer op: Wat heb je vandaag gedaan?

Anoniem
Gast

Beetje rot dag gehad, slecht geslapen en om en uur of 10 gingen ze beneden mij boren en timmeren en ook de hele dag door. Met een vriendin geapt en het is nu definitief voorbij onze vriendschap. Ze belde me te veel en ze vroeg heel vaak naar mn vriend…had zo het idee dat ze hem ook van me af wilde pakken. Ze heeft allerlei mooie spullen gekocht en een nieuwe auto gekocht die ze helemaal niet nodig heeft…gewoon maar om te hebben en mee doen met de maatschappij. Het is niet mijn ding om zo veel luxe te hebben, beetje respect ook voor de arme…zelf heeft ze ook een uitkering met een erfenis erbij.En dan zegt ze erbij dat ze nu zo gelukkig is maar ondertussen kan ze niet alleen zijn en loopt ze iedereen maar te bellen. Ben opgelucht dat het voorbij is en dat ze niet meer belt en nu ook definitief want volgens mij heb ik vaker over haar geklaagd op Zedd. Beetje rustig aan gedaan verder met warme weer..morgen weer zo’n dag ~ groetjes.