Reageer op: Welkom op de nieuwe site van Zeddnet.com

Welkom Forums Forum Zeddnet Community Informatie en mededelingen Welkom op de nieuwe site van Zeddnet.com Reageer op: Welkom op de nieuwe site van Zeddnet.com

Admin_Regenboog
Sleutelbeheerder

@Niels, dank voor je betrokkenheid en je suggesties.
Wij hebben een keuze moeten maken en het is zeker niet perfect, maar dat zijn andere softwarepakketten ook niet. Onze ervaring is dat – wat voor pakket je ook kiest – er nog veel aan gesleuteld moet worden.
En dat zal zeker ook moeten aan datingsoftware, vooral ook omdat wij, zoals ik al vermeldde ons niet willen neerzetten als datingsite. Dat de site zo gebruikt wordt is iets anders.
Een matchingsysteem kan mensen helpen, maar aan de andere kant is het ook vrij star. Een matchingsysteem is in mijn optiek zoiets als een kieswijzer. Als ik dat gebruik ben ik ook altijd verbaasd over wat eruit komt. 😉
Je kiest de mensen met wie je omgaat vaak ook spontaan.

We gaan hiermee gewoon ervaring opdoen. Het is nog niet gezegd dat dit de definitieve site wordt. We wilden de gebruikers niet nog langer laten wachten. Er zijn nog andere mogelijkheden om toe te voegen en we kijken even aan hoe de site loopt en hoe deze wordt gewaardeerd door de gebruikers in het algemeen.

@Zwaan, dank voor je suggestie. Ik zet hem op de lijst, of en op welke termijn wij dit kunnen realiseren weet ik nog niet. Misschien is er in de toekomst iemand die dit voor ons wil ontwikkelen, wie weet. Op dit moment heeft de site zelf onze prioriteit.